[O1] twardniejące węże

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • moto-mario
    Drive
    • 2009
    • 60

    [O1] twardniejące węże

    To widzimy się jutro w Krakowie
  • oziemi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 399

    #2
    [O1] twardniejące węże

    Witam. Chciałbym sie doradzić w pewnej sprawie. Otoż zauważyłem ze na rozgrzanym i uruchomionym silniku wąż od układu chłodzenia (ten ktory znajduje sie obok akumulatora)jest dosyć twardy tzn nie da sie go scisnąc do konca tak jak ma to miejsce np na wylaczonym silniku badz przy odkreconym korku od zbiornika wyrownawczego. można go jedynie troche scisnąć ale niezbyt wiele. Zastanawiam sie czy tak ma byc czy może cos z uszczelka pod glowica nie tak :roll: wymieniana byla jakies 5 tys km temu i moze cos znowu sie pierniczy :cry:
    Elegance
    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
    -------------------------------------------

    Komentarz

    • kurynio
      Ambiente
      • 2007
      • 166

      #3
      Po to układ chłodzenia jest obiegiem zamkniętym, żeby panowało tam wyższe cisnienie od atmosferycznego, dzieki temu płyn moze osiągać temp. powyżej 100 stopni bez wrzenia, pewnie slyszałeś kiedyś o samowarze, w ktorym można gotowac szybciej. Jeżeli podczas jazdy płyn nie wydostaje się z zakręconego zbiornika wyrownawczego i silnik utrzymuje normalną temp. nie przegrzewa się, to zjawisko jest zupelnie normalne

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10957
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Zamieszczone przez kurynio
        samowarze, w ktorym można gotowac szybciej.
        :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock:
        nie szłyszałem o samowarze takim

        za to słyszałem o szybkowarze :lol:
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #5
          Re: twardniejące węże

          Zamieszczone przez oziemi
          Witam. Chciałbym sie doradzić w pewnej sprawie. Otoż zauważyłem ze na rozgrzanym i uruchomionym silniku wąż od układu chłodzenia (ten ktory znajduje sie obok akumulatora)jest dosyć twardy tzn nie da sie go scisnąc do konca tak jak ma to miejsce np na wylaczonym silniku badz przy odkreconym korku od zbiornika wyrownawczego. można go jedynie troche scisnąć ale niezbyt wiele. Zastanawiam sie czy tak ma byc czy może cos z uszczelka pod glowica nie tak :roll: wymieniana byla jakies 5 tys km temu i moze cos znowu sie pierniczy :cry:
          Test na twardość węża zrób na wyłączonym 1-2 godziny temu silniku

          Jeśli nadal jest twardy, masz problem


          Jeśli mięknie, wszystko jest ok.



          Pozdro
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          • kurynio
            Ambiente
            • 2007
            • 166

            #6
            ano tak samowar byl w bajkach

            Komentarz

            • oziemi
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 399

              #7
              Zamieszczone przez Zoltar
              Test na twardość węża zrób na wyłączonym 1-2 godziny temu silniku

              Jeśli nadal jest twardy, masz problem


              Jeśli mięknie, wszystko jest ok.
              Wąż staje się miekki nawet od razu po wyłączeniu silnika :roll:
              Elegance
              ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
              -------------------------------------------

              Komentarz

              Pracuję...